درباره شرکت

گروه سام کافی رسترز از آبان ماه سال ١٣٩١ فعالیت خود را آغاز نمود؛ ما در سام کافه تلاش کردیم تا نگاهی جدید به کافه‌ها و خلق فضاهایی که حول محور قهوه شکل می‌گیرند، داشته باشیم، اما موضوع ما در سام کافه فقط قهوه نیست. به جای «مشتری»، «میهمان» و «مخاطب» داریم. هر روز برای بهتر شدن از هر ایده‌ای استقبال می کنیم و همیشه در تلاش برای نگهداری از کیفیت خود هستیم، «کیفیت» را اما نه در یک محصول، بلکه در تمام شئون آن جست‌و جو می‌کنیم. اصالت برایمان مفهمومی جز قدیمی بودن دارد. گذشته و سنت را مورد توجه قرار می‌دهیم اما نگاهمان به آینده است. برایمان مهم است که همه‌چیز «طراحی شده» باشد. تلاش می‌کنیم تا به همه‌ی جزئیات توجه نشان دهیم و مسأله‌ها را به بهترین نحو حل کنیم.
موقعیت‌ها و شرایط برای یک برند،بی‌نهایت و غیرقابل پیش‌بینی‌اند. تلاش برای پیش‌بینی و پیدا کردن پاسخ‌های از پیش تعیین‌شده، هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسند. به‌نظر می‌رسد به‌جای این تلاش طاقت‌فرسا و بی‌نتیجه، گاهی باید روش‌ها و اصول و ارزش‌هایمان را تعریف کرده و به دنبال توانمندی در تفسیر و استفاده از آن‌ها باشیم.
وقتی می‌توانیم از نتیجه‌ها راضی باشیم که راهکارهای رسیدن به نتیجه را درست تعریف کرده‌باشیم؛ مفاهیمی قابل تعمیم و گسترش، قابل تفسیر و گفتگو، قابل توسعه و رشدپذیر، قابل انتقال و قابل آموزش.
مفاهیمی چون تداوم، تازه و به‌روز ‌بودن، پذیرا بودن و پایداری و ثبات.

تصاویر ضمیمه